Καλώς ήλθατε στο blog μας

Η Δανία έχασε τη μάχη της φέτας

Η Δανία έχασε τη μάχη της φέτας

Δεν μπορεί να εξάγει τυρί με την επωνυμία «φέτα» και σε χώρες εκτός Ε.Ε. To ανώτατο δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισε πως η Δανία δεν θα μπορεί πια να χρησιμοποιεί τον όρο “φέτα” για τις εξαγωγές των λευκών της τυριών. Συγκεκριμένα, η απόφαση στην δίκη για την φέτα τόνιζε πως η Δανία παραβίασε τους κανόνες…

Μεκίλα: Διεθνής αναγνώριση για την πρώτη τεκίλα φραγκοσυκιάς από την Αμοργό

Μεκίλα: Διεθνής αναγνώριση για την πρώτη τεκίλα φραγκοσυκιάς από την Αμοργό

Μετατρέποντας ένα αμοργιανό γιατροσόφι των παλιών, το βραστάρι, σε ρακόμελο το 2003, η ποτοποιία «Αμοργός» ή Amorgion ξεκινάει τα πρώτα της πρωτοποριακά της βήματα το 2000 παρασκευάζοντας συνταγές με ρακή, μέλι και βότανα στο νησί. Το 2012, ο δημιουργός της ποτοποιίας, Αντώνης Βεκρής, ξεκίνησε την παραγωγή της καινοτόμου αμοργιανής τεκίλας, «Μεκίλα». «Ήξερα ότι η τεκίλα…

The Locals: Τα πρώτα Ελληνικά craft cocktails σε can επεκτείνονται

The Locals: Τα πρώτα Ελληνικά craft cocktails σε can επεκτείνονται

Λίγους μήνες μετά την δημιουργία τους, τα The Locals, τα πρώτα ελληνικά craft cocktails σε can, έχουν παρουσία σε πάνω από 4.000 σημεία πανελλαδικά. Η εταιρεία The Craft Spirits Co. των Γιάννη Χήτου και Γιώργου Βενιέρη, ολοκλήρωσε την πρώτη φάση ανάπτυξης της διανομής των προϊόντων της στο οργανωμένο λιανεμπόριο, στο χονδρικό εμπόριο μέσω σημαντικών συνεργατών…

ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ: Πιστοποιεί το ελληνικό κατσικίσιο γάλα

ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ: Πιστοποιεί το ελληνικό κατσικίσιο γάλα

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, βρίσκεται σε εξέλιξη προσπάθεια για την πιστοποίηση του γάλακτος που παράγεται από ελληνικές φυλές αιγών, με στόχο την παραγωγή αντίστοιχα πιστοποιημένων προϊόντων από το γάλα αυτό. Στην Ελλάδα, υπάρχουν σήμερα, πέντε εκατομμύρια κατσίκες, γεγονός που κατατάσσει τη χώρα μας στην πρώτη θέση ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως προς…

ΕΔΟΑΟ: Σε εφαρμογή πρόγραμμα προώθησης οίνων ΠΟΠ και ΠΓΕ

ΕΔΟΑΟ: Σε εφαρμογή πρόγραμμα προώθησης οίνων ΠΟΠ και ΠΓΕ

Η Διεπαγγελματική Αμπέλου και Οίνου, ΕΔΟΑΟ, ανακοινώνει ότι είναι θέμα ημερών η έγκριση του ευρωπαϊκού προγράμματος για την προβολή και προώθηση στην ΕΕ οίνων ΠΟΠ και ΠΓΕ. Στο πρόγραμμα, που αφορά την αγορά Ελλάδας και Γερμανίας και τις αναμενόμενες θετικές επιδράσεις του στον κλάδο, αναφέρθηκε αναλυτικά σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της ΕΔΟΑΟ Κωνσταντίνος Ευσταθίου. Όπως τόνισε…

Το πιο ακριβό επιδόρπιο στον κόσμο

Το πιο ακριβό επιδόρπιο στον κόσμο

Αλήθεια πόσο μπορεί να κοστίζει ένα επιδόρπιο; Το Golden Opulence Sundae διαφημίζεται ως το πιο ακριβό επιδόρπιο στον κόσμο. Υπάρχουν λίγα πράγματα στον κόσμο τόσο νόστιμα όσο ένα γλυκό επιδόρπιο. Οι λάτρεις του καλού φαγητού συνηθίζουν να τελειώνουν το γεύμα τους με μια γλυκιά νότα. Το Golden Opulence Sundae είναι το πιο ακριβό επιδόρπιο στον κόσμο,…

Askada farm: Delicatessen προϊόντα  ταξιδεύουν σε Αμερική και Σαουδική Αραβία

Askada farm: Delicatessen προϊόντα ταξιδεύουν σε Αμερική και Σαουδική Αραβία

Για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας από την Κύμη Ευβοίας και το νέο επισκέψιμο αγρόκτημα τους μίλησε σε συνέντευξή της η Ευαγγελία Μύταλα Ένα φρούτο γνωστό από την ελληνική αρχαιότητα για τις ευεργετικές του ιδιότητες, το σύκο, και μία περιοχή μοναδική στον πλανήτη για τον παραδοσιακό τρόπο ξήρανσης του σύκου, η Κύμη Ευβοίας, αποτέλεσαν την…

MANTIS GROUP: Διευρύνει το portofolio των αλκοολούχων

MANTIS GROUP: Διευρύνει το portofolio των αλκοολούχων

H Mantis Group διευρύνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της στα αλκοολούχα μέσα από νέες, συνεργασίες με διεθνείς οίκους. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα συνολικά εννέα προϊόντων, στο πλαίσιο δύο νέων συνεργασιών με τον γαλλικό οίκο, Marie Brizard, και τον μεξικάνικο οίκο, Orendain Destileria, καθώς και της επέκτασης της συνεργασίας που έχει ξεκινήσει…

Η νέα καμπάνια της Λουξ έχει τη γεύση του δικού μας ελληνικού καλοκαιριού

Η νέα καμπάνια της Λουξ έχει τη γεύση του δικού μας ελληνικού καλοκαιριού

Η καλοκαιρινή διαφήμιση της Λουξ αποτελεί τον απόλυτο ύμνο στο δικό μας ελληνικό καλοκαίρι! Το δικό μας καλοκαίρι ξεκινά κι επίσημα με την νέα καμπάνια της Λουξ, η οποία βρίσκεται ήδη στον αέρα. Εμπνευσμένη από όλες εκείνες τις μικρές και μεγάλες στιγμές που όλοι έχουμε ζήσει και μπορούμε να ταυτιστούμε, η νέα καμπάνια μιλάει για…

Γαλλία: Απαγορεύει τη χρήση των όρων “Μπριζόλα” και “Λουκάνικο” στα plant-based προϊόντα

Γαλλία: Απαγορεύει τη χρήση των όρων “Μπριζόλα” και “Λουκάνικο” στα plant-based προϊόντα

Η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που απαγορεύει τη χρήση των ονομασιών “μπριζόλα” και ”λουκάνικο” στα plant-based προϊόντα, γίνεται η Γαλλία. Η Γαλλία θα απαγορεύσει από τον Οκτώβριο τη χρήση εμπορικών ονομασιών όπως «μπριζόλα» και «λουκάνικο» σε σύνθετες φυτικές πρωτεϊνούχες τροφές, σύμφωνα με προεδρικό διάταγμα που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη 30 Ιουνίου, σε μια προσπάθεια να…