Έλληνες Παραγωγοί μιλάνε για την εξωστρέφεια και τα πλάνα τους το 2021.

21 Δεκεμβρίου 2020

Ο κλάδος Τροφίμων και Ποτών αρωγός της ελληνικής εξωστρέφειας για το 2021

Σε μια εποχή όπου η πανδημία του κορονοϊού προκαλεί σοβαρές απώλειες εσόδων σε δραστηριότητες, όπως ο τουρισμός και οι ψυχαγωγικές υπηρεσίες, ο κλάδος τροφίμων και ποτών γίνεται η ατμομηχανή της εξωστρέφειας και σύμμαχος της προσπάθειας για οικονομική ενίσχυση της χώρας. Μάλιστα τα μέχρι σήμερα δεδομένα των εξαγωγών δείχνουν πως ο κλάδος τροφίμων και ποτών αποτελεί έναν από τους λίγους κλάδους που παρουσίασε αύξηση το πρώτο 9μηνο του 2020. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος οι εξαγωγές τροφίμων κατέγραψαν αύξηση το α΄ εννιάμηνο του 2020 κατά €406,3 εκατ., δηλαδή 11,5% ανερχόμενες στο ποσό των €3.931,9 εκατ, τα ποτά και καπνά €46,5 εκατ., δηλαδή 8,3% και τα λίπη και έλαια €110,6 εκατ., δηλαδή 37,8%. Ας σημειωθεί, ότι πάνω από το 75% των εξαγωγών τροφίμων απορροφά η Ευρωπαϊκή αγορά, γεγονός που σημαίνει ότι αναπτυξιακές προοπτικές μπορούν να υπάρξουν και σε άλλες περιοχές εκτός Ε.Ε.Με αυτά τα δεδομένα, οι επιχειρήσεις βάζουν στόχο το 2021 να αυξήσουν ακόμη περισσότερο την ελληνική εξωστρέφεια με την παραγωγή καινοτόμων αγαθών υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Σύμφωνα με τον τρεις φορές βραβευμένο για το ιδιαίτερο τοπικό προϊόν, το φιστίκι Αιγίνης, και τις γευστικές προτάσεις του, (Χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Καλύτερο Ξηρό τρόφιμο 2020”, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Καλύτερο Πρωτοεμφανιζόμενο Προϊόν 2020 για την ¨Κρέμα Φιστικιού χωρίς ζάχαρη¨, Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία Καλύτερο Πρωτοεμφανιζόμενο Προϊόν 2020 για την ¨Κρέμα Φιστικιού με ζάχαρη¨) κο Κουκούλη Αλέξανδρο, μέσω της ΕΞΠΟΤΡΟΦ έκανε αισθητή την παρουσία της επιχείρησής του, Αιάκειον, στην χονδρική, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Μάλιστα διευρύνοντας την επιχειρηματική δραστηριότητα της 60 και πλέον ετών επιχείρησης του, το 2020 δημιούργησε και το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης www.aiakeion.gr για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών του. Για το 2021 στόχος της εταιρείας είναι να ενδυναμώσει τις καινοτόμες δράσεις της, για την περαιτέρω αναγνωρισιμότητα του ιδιαίτερου αυτού τοπικού προϊόντος σε Πανελλαδική και Παγκόσμια κλίμακα. Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που συμμετέχει στην νέα ψηφιακή έκθεση «The DeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ».

Με το βλέμμα στραμμένο στην καινοτομία η νέα ψηφιακή έκθεση «The DeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ» έχει στόχο να συμβάλλει ουσιαστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής εξωστρέφειας με ένα οργανωμένο σχέδιο προβολής του ελληνικού και μεσογειακού διατροφικού προτύπου που συνδέει τον κλάδο με τον τομέα του τουρισμού. Η ψηφιακή έκθεση «TheDeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ» μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα www.thedelifair.gr δίνει στους Έλληνες παραγωγούς την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν B2B συναντήσεις με αγοραστές από σημαντικά brands και εταιρείες της αγοράς τροφίμων όπως Super Markets, εμπόρους χονδρικής τόσο της Ελληνικής αγοράς όσο και του εξωτερικού. Επιπλέον, η «TheDeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ», με την εμπειρία 7 επιτυχημένων διοργανώσεων της ΕΞΠΟΤΡΟΦ αποτελεί την κορυφαία επιλογή για τους Έλληνες παραγωγούς που θέλουν να αναδείξουν τα προϊόντα τους μέσα από οργανωμένες live παρουσιάσεις, να δημιουργήσουν ευκαιρίες πώλησης μέσα από την One to One Online επικοινωνία και αποστολή δειγμάτων σε επαγγελματίες του κλάδου, να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις μέσα από workshops και εκπαιδευτικά webinars.