Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: τα μυστικά της μακροζωίας

1 Νοέμβριος 2018

Η διατροφή αποτελεί τον απόλυτο σύμμαχο της μακροζωίας. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για καλύτερη υγεία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής βάλτε έναν εφικτό στόχο για την υγεία σας. Αλλάξτε μια “κακή” διατροφική συνήθεια την ημέρα με μια καινούργια, που θα κάνει καλό στο σώμα και στο μυαλό σας και θα σας βοηθήσει να έχετε καλή υγεία!

  • 5+1 tips για καλύτερη υγεία
    Φροντίστε τουλάχιστον στο ένα κύριο γεύμα της ημέρας, το ½ του πιάτου σας να αποτελείται από λαχανικά, βραστά, ψητά ή σαλάτα.
  • Περιορίστε το κόκκινο κρέας σε μία φορά την εβδομάδα. Προτιμήστε την πρωτεΐνη από το ψάρι ή το κοτόπουλο με συνοδεία λαχανικών
  • Βάλτε στη διατροφή σας τα αβγά. Πρόκειται για μία πλήρη και ολιγοθερμική τροφή, που δεν αυξάνει την χοληστερίνη στο αίμα.
  • Αντικαταστήστε τα αμυλούχα τρόφιμα στη διατροφή σας με αντίστοιχα ολικής άλεσης και πλούσια σε φυτικές ίνες (ολικής άλεσης ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά, καστανό ρύζι).
  • Βάλτε στην διατροφή σας όσπρια και λαδερά τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα.
  • Αυξήστε την κατανάλωση των ω3 λιπαρών οξέων (π.χ. λιπαρά ψάρια, ξηροί καρποί, εμπλουτισμένα τρόφιμα) που βελτιώνουν όχι μόνο την υγεία της καρδιάς αλλά και τη λειτουργία του εγκεφάλου.